Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30769
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦипіна Д. С.-
dc.date.accessioned2023-12-21T09:24:05Z-
dc.date.available2023-12-21T09:24:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦипіна Д. С. Принципи розвитку риторичної компетентності іноземних студентів у закладах вищої освіти / Д.С.Ципіна // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХVIІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19 жовтня 2023 р.: тези допов. – Харків: ХНАДУ, 2023. – C. 163 – 167.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30769-
dc.description.abstractДосліджено, що процес формування риторичної компететності іноземних студентів має спиратися на загальнодидактичні, а також специфічні педагогічні принципи, зокрема, принципи пріоритету практики, ідеаловідповідності, гармонізуючого діалогу, наочності. Підкреслено, що побудова й обґрунтування системи принципів формування риторичної компететності іноземних студентів має здійснюватися на основі аналізу факторів (об'єктивного, суб'єктивного, особистісного і людського) та визначених на їх основі суперечностей. Виокремлено: педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом об’єктивного фактора (принцип професійної спрямованості педагогічного процесу, принцип гуманітаризації педагогічного процесу у закладах вищої освіти та принцип гуманізації, принцип виховного навчання); педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом суб’єктивного фактора (принцип міжпредметних зв'язків у навчанні); педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом особистісного фактора (принципи особистісно орієнтованого навчання, серед яких: культуро- та ідеаловідповідність, індивідуалізація; принцип свідомості; принцип суб’єктності; принцип науковості; принцип наочності, принцип продуктивності, принцип зв'язку теорії з практикою та ін.); педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом людського фактора (принцип діалогічності).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectфакторний аналізru_RU
dc.subjectіноземні студентиru_RU
dc.subjectпедагогічні принципиru_RU
dc.subjectриторична діяльністьru_RU
dc.subjectсуперечностіru_RU
dc.titleПринципи розвитку риторичної компетентності іноземних студентів у закладах вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ципіна конф. ХНАДУ-2023.pdf1,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.