Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30769
Название: | Принципи розвитку риторичної компетентності іноземних студентів у закладах вищої освіти |
Авторы: | Ципіна Д. С. |
Ключевые слова: | факторний аналіз іноземні студенти педагогічні принципи риторична діяльність суперечності |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Ципіна Д. С. Принципи розвитку риторичної компетентності іноземних студентів у закладах вищої освіти / Д.С.Ципіна // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХVIІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19 жовтня 2023 р.: тези допов. – Харків: ХНАДУ, 2023. – C. 163 – 167. |
Краткий осмотр (реферат): | Досліджено, що процес формування риторичної компететності іноземних студентів має спиратися на загальнодидактичні, а також специфічні педагогічні принципи, зокрема, принципи пріоритету практики, ідеаловідповідності, гармонізуючого діалогу, наочності. Підкреслено, що побудова й обґрунтування системи принципів формування риторичної компететності іноземних студентів має здійснюватися на основі аналізу факторів (об'єктивного, суб'єктивного, особистісного і людського) та визначених на їх основі суперечностей. Виокремлено: педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом об’єктивного фактора (принцип професійної спрямованості педагогічного процесу, принцип гуманітаризації педагогічного процесу у закладах вищої освіти та принцип гуманізації, принцип виховного навчання); педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом суб’єктивного фактора (принцип міжпредметних зв'язків у навчанні); педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом особистісного фактора (принципи особистісно орієнтованого навчання, серед яких: культуро- та ідеаловідповідність, індивідуалізація; принцип свідомості; принцип суб’єктності; принцип науковості; принцип наочності, принцип продуктивності, принцип зв'язку теорії з практикою та ін.); педагогічні принципи, спрямовані на зменшення суперечностей, що виникають під впливом людського фактора (принцип діалогічності). |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30769 |
Располагается в коллекциях: | Статті ( ІММК) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ципіна конф. ХНАДУ-2023.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.