Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30787
Назва: Захист прав споживачів у сфері обслуговування : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Протасенко О. Ф.
Теми: захист прав
законодавство
правове регулювання
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Захист прав споживачів у сфері обслуговування : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Ф. Протасенко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 11 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення навчальної дисципліни, перелік компетентностей і результатів навчання за навчальною дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом усього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30787
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_Захист прав споживачів.pdf285,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.