Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30827
Назва: Управління маркетинговими комунікаціями підприємства харчової промисловості
Автори: Айдарова Д.
Теми: харчова промисловість
управління комунікаційною політикою
ефективність
підвищення продуктивності
стратегія комунікацій
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Айдарова Д. Управління маркетинговими комунікаціями підприємства харчової промисловості: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 ″Менеджмент″ освітньої програми «Менеджмент» / Д. Айдарова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 106 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення управління комунікаційною політикою підприємства харчової промисловості. Об’єктом дослідження дипломної роботи є процес управління комунікаційною політикою на підприємстві харчової промисловості. Предметом дослідження дипломної роботи є теоретичні і методичні підходи та практичні рекомендації щодо удосконалення управління комунікаційною політикою на підприємстві харчової промисловості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30827
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Айдарова_Д_ОП_Менеджмент_8_03_073_000_22_1.pdf910,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.