Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30833
Title: Обґрунтування проєкту масштабування бізнесу як напрямок стратегії розвитку підприємства
Authors: Кузьмін О.
Keywords: розвиток
стратегія розвитку
масштабування бізнесу
проєкт масштабування бізнесу
бізнес-модель
Issue Date: 2023
Citation: Кузьмін О. Обґрунтування проєкту масштабування бізнесу як напрямок стратегії розвитку підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 ″ Менеджмент″ освітньої програми «Бізнес-адміністрування» / О. Кузьмін. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 74 с.
Abstract: У роботі розкрито сутність і види стратегій розвитку підприємства, надано їх ключові характеристики і подано класифікацію. Визначено 5 ключових підходів до масштабування бізнесу (створення франшизи, розвиток власної мережі відділень, формування альянсів та партнерств, онлайн-масштабування, міжнародне масштабування), надано характеристику етапів процесу масштабування бізнесу. Розглянуто історію ТОВ «ТК «Партнер», його організаційну структуру, проведено фінансовий аналіз діяльності підприємства, який виявив проблеми з ліквідністю балансу. Для визначення доцільності масштабування бізнесу побудовано бізнес-модель підприємства, яка визнана доволі успішною, такою, що може слугувати базою для масштабування бізнесу ТОВ «ТК «Партнер». Визначено етапи реалізації проєкту масштабування бізнесу ТОВ «ТК «Партнер», побудовано й оптимізовано графік реалізації проекту. За допомогою методу аналізу ієрархій обґрунтовано вибір західного регіону України як місця розташування нового філіалу. Доведено позитивний економічний ефект від масштабування бізнесу для ТОВ «ТК «Партнер».
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30833
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьмін.pdf888,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.