Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30839
Название: Управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти на засадах соціально-емоційного та етичного навчання
Авторы: Кобилєва О.
Ключевые слова: управління освітнім процесом
соціально-емоційне навчання
етичне виховання
загальноосвітні заклади
гендерночутливий підхід
інклюзивна освіта
розвиток особистості
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Кобилєва О. Управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти на засадах соціально-емоційного та етичного навчання: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» / О. Кобилєва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 113 с.
Краткий осмотр (реферат): Магістерська дипломна робота присвячена дослідженню управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти на засадах соціально-емоційного та етичного навчання. У роботі здійснено детальний аналіз існуючих підходів до управління освітнім процесом, з акцентом на інноваційні методи, що включають соціально-емоційний розвиток та етичне виховання учнівства. Розглянуто вплив цих підходів на формування учнів та учениць як всебічно розвинутих особистостей, які здатні ефективно функціонувати в сучасному суспільстві. Особливу увагу приділено розвитку навичок критичного мислення, емпатії та морального вибору серед учнівства. Представлено конкретні рекомендації та стратегії щодо інтеграції соціально-емоційного та етичного навчання в структуру освітньої програми, а також методики оцінки їх ефективності. Використані методи дослідження включають комплексний аналіз наукової літератури, порівняльний метод, методи узагальнення та систематизації, емпіричні методи дослідження, включаючи анкетування та інтерв'ю з освітянами, а також аналіз успішних випадків впровадження інноваційних підходів у закладах освіти. Результати дослідження можуть бути використані для підвищення якості освітнього процесу в школах, забезпечення балансу між академічними знаннями та розвитком особистісних якостей учнівства, а також для створення більш інклюзивного та позитивного навчального середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30839
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кобилєва диплом.pdf1,5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.