Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30884
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛегка А.-
dc.date.accessioned2024-01-14T18:49:28Z-
dc.date.available2024-01-14T18:49:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛегка А. Удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра спец. 075 «Маркетинг » освітньої програми «Маркетинг » / А. Легка. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 53 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30884-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є пошук шляхів удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій. Об’єктом дослідження є просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій. Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні рекомендації щодо удосконалення процесу просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій. В ході дослідження в дипломній роботі використовувалися методи аналізу і синтезу, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, метод опитування, статистичні методи, здійснено морфологічний аналіз. На основі проведених досліджень просування продукції в мережі Інтернет, а також бази дослідження підприємство «DiLetto», вдалося отримати результати, які мають практичну цінність та можуть бути застосовані в реальній маркетинговій діяльності. Наукова новизна дослідження полягає в розробці напрямів удосконалення способів просування товарів та послуг за допомогою використання Інтернет-технологій, які, на відміну від методів традиційного маркетингу, враховують сучасні тенденції ведення бізнесу, що дозволить покращити пізнаваність, сформувати позитивний імідж компанії та збільшити обсяги продажів продукції, а відповідно і дохід підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпросування продукціїru_RU
dc.subjectІнтернет-технологіїru_RU
dc.subjectдослідженняru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectчат-ботru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.titleУдосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологійru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
легка.pdf1,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.