Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30884
Title: Удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій
Authors: Легка А.
Keywords: просування продукції
Інтернет-технології
дослідження
маркетинг
Інтернет-маркетинг
чат-бот
соціальні мережі
Issue Date: 2023
Citation: Легка А. Удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра спец. 075 «Маркетинг » освітньої програми «Маркетинг » / А. Легка. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 53 с.
Abstract: Метою дипломної роботи є пошук шляхів удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій. Об’єктом дослідження є просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій. Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні рекомендації щодо удосконалення процесу просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій. В ході дослідження в дипломній роботі використовувалися методи аналізу і синтезу, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, метод опитування, статистичні методи, здійснено морфологічний аналіз. На основі проведених досліджень просування продукції в мережі Інтернет, а також бази дослідження підприємство «DiLetto», вдалося отримати результати, які мають практичну цінність та можуть бути застосовані в реальній маркетинговій діяльності. Наукова новизна дослідження полягає в розробці напрямів удосконалення способів просування товарів та послуг за допомогою використання Інтернет-технологій, які, на відміну від методів традиційного маркетингу, враховують сучасні тенденції ведення бізнесу, що дозволить покращити пізнаваність, сформувати позитивний імідж компанії та збільшити обсяги продажів продукції, а відповідно і дохід підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30884
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
легка.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.