Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30887
Название: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства
Авторы: Нарватов С.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова комунікація
комунікаційна політика
комунікація
удосконалення комунікації
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Нарватов С. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра спец. 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» / С. Нарватов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 63 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою дипломної роботи є виявлення шляхів удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ «Небозвід». Об’єкт дослідження є маркетингова комунікаційна політика підприємства ТОВ «Небозвід». Предмет дослідження - удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ «Небозвід».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30887
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Нарватов.pdf1,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.