Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3093
Title: THE ROLE OF ACCOMMODATION’S QUALITY FOR EDUCATIONAL TOURISTS AND ITS IMPACT ON THE CONSUMER SATISFACTION LEVEL
Authors: Rabadanova J.
Keywords: educational tourism
hotel service
quality
satisfaction
the service
delivery process
gap model
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Rabadanova J. THE ROLE OF ACCOMMODATION’S QUALITY FOR EDUCATIONAL TOURISTS AND ITS IMPACT ON THE CONSUMER SATISFACTION LEVEL / J. Rabadanova // Управління розвитком. - 2013. - №3. - С. 83-86
Abstract: The article describes the importance of assessing the accommodation quality for educational tourists and their needs, approaches to identifying "the hotel services’ quality" category; the factors influencing the level of customer satisfaction and methods of its assessment.
Проаналізовано важливість оцінки якості послуг розміщення для туристів, основною метою подорожі яких є освітні програми та навчання; розглянуто підходи до визначення поняття "якість готельних послуг"; проаналізовано чинники, які впливають на рівень задоволеності споживачів; наведено методи оцінки задоволеності.
Проанализирована важность оценки качества услуг по размещению для туристов, основной целью путешествия которых являются образовательные программы и обучение; рассмотрены подходы к определению понятия "качество гостиничных услуг"; проанализированы факторы, влияющие на уровень удовлетворенности потребителей; приведены методы оценки удовлетворенности.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.