Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31020
Назва: The essence of “Social and communication technologies” concept in organization
Автори: Blyznyuk T.
Wang Honghai
Теми: social and communication technologies
social communication
communication
essence of “social and communication technologies”
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Blyznyuk T. The essence of “Social and communication technologies” concept in organization / T. Blyznyuk, Wang Honghai // Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 28 вересня 2023 р. : тези допов. - Полтава 2023. – P. 380-383.
Короткий огляд (реферат): The essence of “social and communication technologies” concept is connected with the essence of “social communication” concept. The “social communication” concept is defined as a system of suspenseful interactions, which include ways, methods, features, principles of establishing and maintaining contacts based on professional and technological activities that are directly aimed at development, advancement, organization, improvement, modernization of the collaboration between various social institutions. The concept of “social and communication technologies” is analyzed from the various approaches, in particular, operational approach in the sphere of influence technologies, and social engineering approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31020
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк, Ван Хунхай_Тези.pdf463,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.