Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31023
Title: Необхідність використання методів креативного мислення для розвитку підприємства в сучасному конкурентному середовищі
Authors: Баркова К.
Keywords: креативне мислення
конкуренція
методи креативного мислення
Issue Date: 2023
Citation: Баркова К. Необхідність використання методів креативного мислення для розвитку підприємства в сучасному конкурентному середовищі / К. Баркова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія :Економічні науки. - 2023. - №6. - С. 70-75.
Abstract: Метою дослідження стало визначенні основних методів розвитку креативного мислення працівників підприємств за умов наростаючої конкуренції. В статті зазначено, що креативність є конкурентною перевагою будь-якого підприємства та стверджується, що компанії повинні вирішувати свої проблеми інноваційним шляхом за допомогою ідей, які дозволяють їм постійно адаптуватися до зовнішнього середовища. Проведено аналіз досліджень, що дозволило виділити креативність як однин з найважливіших лідерських якостей для генеральних директорів, яка переважає навіть порядність і глобальне мислення. Виділено переваги розвитку креативності, до яких відносяться збільшення доходів, частки ринку, підвищення продуктивності праці співробітників, покращення якості обслуговування клієнтів, сприяння інноваціям та врешті фінансовий успіх. Проаналізовані та сформульовані методи розвитку креативного мислення: мозковий штурм ідей, що дає можливість відкриватися та ділитися думками та ідеями вільно, без обмежень та упереджень; ментальні карти, як графічний інструмент, що полегшує генерацію ідей та дозволяє глибше зануритися в концепцію чи тему, звужуючи її до найбільш конкретних тем, оскільки ідеї розбиваються на частини в процесі; зміна способу мислення, що означає зміну точки зору на питання та можливості підійти по-іншому, це дозволить команді відкрити нові ракурси питання; рольові ігри, як метод, який найбільш корисний для вигадування ідей для продукту та прогнозування того, як він працюватиме на ринку; вивчення різних психологічних теорій креативності; навчання постановці правильних запитань навколо проблем, що відносяться до особливості продукту, відгуків клієнтів, характеру проблеми та інше або використання стратегії шести капелюхів мислення. Доведено важливість побудови програми розвитку креативності працівників підприємства, в основу якої покладено принцип поетапності, коли наступний етап логічно пов'язаний із попереднім і спрямований на закріплення досягнутого та його подальший розвиток на наступному етапі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31023
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник ХНУ (креат мисл).pdf458,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.