Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31261
Назва: Цифровий маркетинг в фінансовій сфері: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Холодна Ю. Є.
Теми: маркетинг
фінансові продукти
інформаційні технології
інтернет-маркетинг
електронна комерція
інтернет-реклама
SMM-маркетинг
пошукова оптимізація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Цифровий маркетинг в фінансовій сфері: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. Ю. Є. Холодна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мов.).
Короткий огляд (реферат): Подано характеристику навчальної дисципліни, визначено мету та завдання її вивчення. Наведено результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна. Подано програму навчальної дисципліни та її зміст за темами. Вміщено перелік практичних занять / завдань, лабораторних робіт та завдань для самостійної роботи. Названо форми та методи оцінювання знань здобувачів, перелік рекомендованої літератури для опанування навчальної дисципліни. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31261
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Ф)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.100 РП_ВК_ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В ФІНАНСОВІЙ СФЕРІ_Холодна Ю..pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.