Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.contributor.authorТроценко К. Ю.-
dc.date.accessioned2024-02-19T16:35:29Z-
dc.date.available2024-02-19T16:35:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки / К.В. Ларіна, К.Ю. Троценко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 443 – 448.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572-
dc.description.abstractРозкрито сутність трансформації класичної моделі комплексу маркетингу 4Р на сучасну модель SIVA, побудовану з позиції споживача та адаптовану під модель поведінки споживачів в умовах цифрової економіки. Розкрито сутність складових моделі SIVA.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмодель 4Рru_RU
dc.subjectмодель SIVAru_RU
dc.subjectтрансформація маркетингуru_RU
dc.subjectцифрова економікаru_RU
dc.titleТрансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економікиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозиторій_Тези_Ларіна К.В., Троценко К.Ю..pdf287,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.