Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31607
Название: Методичний підхід до визначення соціальної значимості проєкту у сфері соціального підприємництва
Авторы: Ковтун М. В.
Ключевые слова: соціальне підприємництво
публічно-приватне партнерство
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ковтун М. В. Методичний підхід до визначення соціальної значимості проєкту у сфері соціального підприємництва / М. В. Ковтун // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2023. – Т. 8. - № 1. - С. 329–333.
Краткий осмотр (реферат): У статті зазначено, що важливим напрямом державної політики є підтримка соціального підприємництва. Формування публічно-приватного партнерства в напрямі реалізації проєктів соціально-орієнтованого спряму-вання має бути скеровано на впровадження соціальних інновацій. Соціальне підприємництво за своєю суттю є інноваційною бізнес-моделлю. Розвиток публічно-приватного партнерства у сфері соціального підприємництва є інноваційним проєктом, який використовує інноваційні інструменти розвитку. Для обґрунтування запропонованої методики було проведено оцінювання соціальної значимості реалізації проєкту на прикладі трьох проєктів у сфері соціального підприємництва ІТ-сфери. Запропонований методичний підхід дозволяє оцінити весь обсяг витрачених ресурсів під час реалізації проєкту, зокрема фінансових і людських, а також дозволяє визначити ступінь впливу на соціальну складову суспільства. Маючи на меті дослідження основних показників господарювання соціального підприємництва у ринковому середовищі, проведено SWOT-аналіз, який чітко відображає процес встановлення зв’язків між найхарактернішими для розвитку діяльності можливостям, загрозами, сильними сторонами (перева-гами), слабкостями, результати якого в майбутньому можуть бути використані для формування і вибору стратегій розвитку соціального підприємництва. В Україні останніми роками соціальне підприємництво за ініціа-тивою підприємців почало динамічно розвиватися, що є показником готовності суспільства до змін, до приймання ризиків, відповідальності та використання нових можливостей. На сьогодні соціальні підприємці – це досвідчені особи, які орієнтовані на інновації, на успіх і прибуток, на створення соціального та економічного блага, вони володіють такими характеристиками, як ініціативність, винахідливість креативність, стратегічне мислення, новаторство, завзятість, відданість справі та місії, здатність планувати і обходитися малими ресурсами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31607
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ujae_2023_r01_a48.pdf415,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.