Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31608
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКовтун М. В.-
dc.date.accessioned2024-02-20T20:25:37Z-
dc.date.available2024-02-20T20:25:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКовтун М. В. Визначення факторів впливу на розвиток публічно-приватного партнерства в соціальному підприємництві / М. В. Ковтун // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2023. – Т. 8. - № 2. - С. 302–307.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31608-
dc.description.abstractСучасне соціальне підприємництво є невід’ємною частиною економіки, інструментом поліпшення соціального клі-мату та вирішення екологічних проблем. Як показує практика, відсутність узгодженості, взаєморозуміння та довіри між органами влади, підприємницькою спільнотою та населенням є одним із ключових перешкод розвитку соціаль-ного підприємництва, що є невід’ємною частиною розвитку всіх сфер соціально-економічного життя суспільства. З метою визначення стратегічних напрямів розвитку соціальних підприємств необхідним є визначення впливу фак-торів на розвиток публічно-приватного партнерства. Проведене ранжування факторів є процедурою впорядкування об’єктів шляхом призначення їм рангів. Після проведення опитування експертів здійснюється обробка результатів, на основі чого формується остаточне рішення. Для узагальнення аналізу зовнішніх та внутрішніх факторів, що стримують розвиток публічно-приватного партнерства в соціальному підприємництві, здійснено експертне оціню-вання, яке дозволяє виявити найбільш впливові й значимі серед розглянутих фактори. Чим менший показник вагомо-сті, тим більший вплив, на думку експертів, даний фактор стримує розвиток публічно-приватного партнерства у соціальному підприємництві. Проведене дослідження дозволило систематизувати та класифікувати фактори, що стримують розвиток ППП у соціальному підприємництві з позиції впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. Важливим фактором є недостатність управлінського досвіду та професійних компетенцій у сфері реалізації проєктів СП, нерозвиненість управлінських практик ППП. Це пов’язано насамперед з непопулярністю до певного періоду соціального підприємництва в країні. Недостатня поширеність соціального підприємництва на території країни пов’язана з нерозумінням ведення такого бізнесу через відсутність нормативно-правових документів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальне підприємництвоru_RU
dc.subjectпублічно-приватне партнерствоru_RU
dc.subjectфактор впливуru_RU
dc.subjectпрофесійні компетенціїru_RU
dc.subjectранжування факторівru_RU
dc.titleВизначення факторів впливу на розвиток публічно-приватного партнерства в соціальному підприємництвіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ujae_2023_r02_a43.pdf493,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.