Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31608
Назва: Визначення факторів впливу на розвиток публічно-приватного партнерства в соціальному підприємництві
Автори: Ковтун М. В.
Теми: соціальне підприємництво
публічно-приватне партнерство
фактор впливу
професійні компетенції
ранжування факторів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ковтун М. В. Визначення факторів впливу на розвиток публічно-приватного партнерства в соціальному підприємництві / М. В. Ковтун // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2023. – Т. 8. - № 2. - С. 302–307.
Короткий огляд (реферат): Сучасне соціальне підприємництво є невід’ємною частиною економіки, інструментом поліпшення соціального клі-мату та вирішення екологічних проблем. Як показує практика, відсутність узгодженості, взаєморозуміння та довіри між органами влади, підприємницькою спільнотою та населенням є одним із ключових перешкод розвитку соціаль-ного підприємництва, що є невід’ємною частиною розвитку всіх сфер соціально-економічного життя суспільства. З метою визначення стратегічних напрямів розвитку соціальних підприємств необхідним є визначення впливу фак-торів на розвиток публічно-приватного партнерства. Проведене ранжування факторів є процедурою впорядкування об’єктів шляхом призначення їм рангів. Після проведення опитування експертів здійснюється обробка результатів, на основі чого формується остаточне рішення. Для узагальнення аналізу зовнішніх та внутрішніх факторів, що стримують розвиток публічно-приватного партнерства в соціальному підприємництві, здійснено експертне оціню-вання, яке дозволяє виявити найбільш впливові й значимі серед розглянутих фактори. Чим менший показник вагомо-сті, тим більший вплив, на думку експертів, даний фактор стримує розвиток публічно-приватного партнерства у соціальному підприємництві. Проведене дослідження дозволило систематизувати та класифікувати фактори, що стримують розвиток ППП у соціальному підприємництві з позиції впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. Важливим фактором є недостатність управлінського досвіду та професійних компетенцій у сфері реалізації проєктів СП, нерозвиненість управлінських практик ППП. Це пов’язано насамперед з непопулярністю до певного періоду соціального підприємництва в країні. Недостатня поширеність соціального підприємництва на території країни пов’язана з нерозумінням ведення такого бізнесу через відсутність нормативно-правових документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31608
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ujae_2023_r02_a43.pdf493,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.