Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32106
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПосиній В. Є.-
dc.date.accessioned2024-03-26T12:50:10Z-
dc.date.available2024-03-26T12:50:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПосиній В. Є. Розвиток цифрових навичок маркетолога, як основний напрямок конкурентних переваг / В. Є. Посиній // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків: ФОП Лібуркіна, 2023. – С. 972-976.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32106-
dc.description.abstractУ контексті швидкого технологічного розвитку та постійних змін в сучасному бізнес-середовищі, маркетологи мають велике завдання удосконалювати свої цифрові навички. Визначені ключові цифрові навички, які сприяють успіху в цифровому маркетингу, включаючи розуміння соціальних мереж, навички в продажах, експертизу в маркетингових каналах та аналітику. Наголошено важливість знань в галузі соціальних мереж та пошукової оптимізації, використовуючи статистичні дані про популярність соціальних мереж у світі. Розглянуто роль email-маркетингу та навички управління проєктами в цифровому маркетингу, підкреслюючи важливість розвитку цих компетенцій для успіху у цифровій епохі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрові навичкиru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectпошукова оптимізаціяru_RU
dc.subjectтехнологічний прогресru_RU
dc.subjectбізнес-середовищеru_RU
dc.titleРозвиток цифрових навичок маркетолога, як основний напрямок конкурентних перевагru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Посіній В..pdf1,55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.