Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32106
Назва: Розвиток цифрових навичок маркетолога, як основний напрямок конкурентних переваг
Автори: Посиній В. Є.
Теми: цифрові навички
соціальні мережі
пошукова оптимізація
технологічний прогрес
бізнес-середовище
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Посиній В. Є. Розвиток цифрових навичок маркетолога, як основний напрямок конкурентних переваг / В. Є. Посиній // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків: ФОП Лібуркіна, 2023. – С. 972-976.
Короткий огляд (реферат): У контексті швидкого технологічного розвитку та постійних змін в сучасному бізнес-середовищі, маркетологи мають велике завдання удосконалювати свої цифрові навички. Визначені ключові цифрові навички, які сприяють успіху в цифровому маркетингу, включаючи розуміння соціальних мереж, навички в продажах, експертизу в маркетингових каналах та аналітику. Наголошено важливість знань в галузі соціальних мереж та пошукової оптимізації, використовуючи статистичні дані про популярність соціальних мереж у світі. Розглянуто роль email-маркетингу та навички управління проєктами в цифровому маркетингу, підкреслюючи важливість розвитку цих компетенцій для успіху у цифровій епохі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32106
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посіній В..pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.