Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32151
Название: Personal branding and business image management : program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) level
Авторы: Gruzina I. A.
Myronova O. M.
Ключевые слова: brand
personal brand
personal branding
brand attributes
image
business image
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Personal branding and business image management : program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) level: [Electronic edition] / comp. I. A. Gruzina, O. M. Myronova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 8 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by course, the procedure for evaluating learning outcomes, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the third (educational and scientific) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32151
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.