Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32260
Назва: The essence and main characteristics of social communications
Автори: Blyznyuk T. P.
Wang Honghai
Теми: social communication
communication process
communication message
recipients
communicators
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Blyznyuk T. P. The essence and main characteristics of social communications / T.P. Blyznyuk, Wang Honghai // Реформування економіки в контексті міжнародного співробітництва: механізми та стратегії : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 6-7 березня 2024 р. : тези допов. – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2024. – C. 9-13.
Короткий огляд (реферат): Nowadays, social communication has become a complex and controversial social phenomenon, which includes a set of goals and intentions, ideas and theories, relationships and interactions, as well as special organizations and institutions that produce and distribute information, and process and interpret it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32260
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Близнюк, Ван Хунхай.pdf225,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.