Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32264
Title: Проблеми вивчення історичних дисциплін у онлайн-форматі іноземними студентами в Україні
Authors: Свинаренко Н. О.
Keywords: іноземні студенти
спеціальна лексика
традиційні педагогічні технології
мультимедійні технології
навчальні презентації
Issue Date: 2024
Citation: Свинаренко Н. О. Проблеми вивчення історичних дисциплін у онлайн-форматі іноземними студентами в Україні / Н.О. Свинаренко // Transformacje cyfrowe i technologie innowacyjne w ekonomii [wydanie elektroniczne]: zbiór materiałów Międzynarodowej Naukowo-PraktycznejKonferencji Internetowej, Łomża – Charków, 14-15.03.2024 r. : Charków : PISzW"Charkowski Uniwersytet Technologiczny "SHAG", Ukraina. Wydawnictwo:MANS w Łomży, 2024. - Część 2. - P. 270-277.
Abstract: Зазначено, що важливим завданням для викладача на цей період є вироблення у іноземних студентів позитивної мотивації до навчальної діяльності, що змусить його грамотно та ефективно організувати свою діяльність, хоча би двічі на день продивлятися завантажені навчальні презентації з необхідними підписами, прослуховувати підготовлені аудіоматеріали. Вказано, що регулярний грамотний контроль з боку викладача допоможе іноземним студентам закріпити історико-гуманітарний глосарій з вказаної навчальної дисципліни, вірно застосовувати здобуті знання на практиці. Серед традиційних методів навчання іноземних студентів слід звернути увагу на роботу з навчальними адаптаційними текстами, картками, різні форми проведення тестування, діалоги - їх ефективність доведена багаторічною практикою. Зазначено, що за умов високого рівня самодисципліни, чіткої мотивації до навчальної діяльності у іноземних студентів, початковий процес адаптації у нове мовне середовище іноземних студентів проходить швидше та ефективніше.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32264
Appears in Collections:Статті (УМПІГ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Свинаренко_ШАГ_14.03.2024.pdf378,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.