Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Название: Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації
Авторы: Дибач І. Л.
Ключевые слова: цифрові трансформації
бізнес
комунікації
бізнес-комунікації
диджиталізація
прогресуюча диджиталізація
ділові комунікації
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Дибач І. Л. Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації / І. Л. Дибач // Економіка та суспільство. – 2024. – № 60.
Краткий осмотр (реферат): В статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності бізнес комунікації в контексті поглиблення процесів диджиталізації. Розглянуто етапи розвитку бізнес-комунікації, що обумовлені змінами в соціальному середовищі та технологіях. Запропоновано під прогресуючою диджиталізацією розуміти системний та неперервний процес інтеграції цифрових технологій у суспільство та бізнес, що передбачає адаптацію бізнес-процесів до змінюваного ринкового середовища та інновацій для забезпечення стійкого розвитку та конкурентоспроможності. Виокремлено три іпостасі бізнес-комунікацій в сучасних умовах господарювання та визначено їх, як комплекс систематичних заходів, що передбачає динамічний та цілеспрямований обмін кваліфікованою інформацією за допомогою різноманітних інструментів та цифрових платформ для забезпечення ефективної взаємодії між усіма учасниками бізнес-процесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.