Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32305
Название: Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війни
Авторы: Родіонов С. О.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
мобільний маркетинг
месенджер маркетинг
штучний інтелект
арт-маркетинг
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Родіонов С. О. Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війни / С. О. Родіонов // B2B Marketing: збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 14 грудня, 2023. - Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – С. 228.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуті ефективні технології, які потенційно можна використовувати в маркетинговій діяльності підприємства під час війни, які мають свої особливості, і при використанні - зможуть допомогти компаніям залишатися конкурентоспроможними та ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32305
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Родіонов С.pdf240,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.