Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32350
Название: Вийшов у світ навчальний посібник, присвячений сучасним проблемам нарисної геометрії
Авторы: Якімов О. О.
Новіков Ф. В.
Ключевые слова: позиційні та метричні завдання
проекції
комплексні креслення
поверхні
піраміда
призма
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Якімов О. О. Вийшов у світ навчальний посібник, присвячений сучасним проблемам нарисної геометрії / О. О. Якімов, Ф. В. Новіков // Фізичне виховання, безпека життєдіяльності і сучасні технології виробництва : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21 березня 2024 р. : тези допов. / за заг. ред. А. А. Івашури. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. - С. 404–406. (електронне видання)
Краткий осмотр (реферат): У навчальному посібнику "Нарисна геометрія" наведено узагальнені алгоритми вирішення позиційних та метричних завдань за 7 темами: утворення проекцій; комплексні креслення точок, прямих, площин, а також поверхонь, форми яких найчастіше застосовуються як конструктивні елементи машинобудівних деталей і архітектурних споруд; перетин прямої з поверхнями; перетин площини з поверхнями; взаємне перетинання поверхонь; методи перетворення комплексного креслення під час вирішення метричних завдань; побудова розгорток поверхонь. Представлено велику кількість рішень таких завдань. Для того щоб надати можливість простежити хронологію етапів розв'язання задачі, побудову кожної точки, що належить лінії перетину двох кривих поверхонь, показано на окремому рисунку. У навчальному посібнику представлено розв'язання задач, у яких потрібно побудувати проекції ліній перетину багатогранників: похилої піраміди з прямою призмою; похилої піраміди з похилою призмою; двох похилих призм; двох похилих пірамід. Для цього наведено узагальнений алгоритм побудови вершин просторової ламаної лінії, а також алгоритм визначення видимості проекцій її ланок. Кожне завдання на побудову лінії перетину двох багатогранників проілюстровано одним рисунком, що значно спрощує його вирішення. При цьому можна легко простежити хронологію вирішення завдання, оскільки кожен його етап виділено окремим кольором.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32350
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы 404-406 из ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ 21.03.2024 КОНФЕРЕНЦІЯ-3.pdf1,07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.