Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32354
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШелепкова І. М.-
dc.date.accessioned2024-04-16T15:44:50Z-
dc.date.available2024-04-16T15:44:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШелепкова І. М. Cучасний стан формування української лексики та термінології рекламознавства / І. М. Шелепкова // Науковий журнал «Молодий вчений». - Одеса : Вид-во «Молодий вчений», 2024. - № 3 (127). - С. 35 – 40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32354-
dc.description.abstractСфера рекламознавства – це складна система взаємодіючих між собою фізичних та юридичних осіб, яка починається з моменту усвідомлення необхідності рекламування товару (у широкому значенні слова) до моменту оцінки результатів рекламування та внесення корективів. Сферою вивчення та аналізу лексичних та термінологічних одиниць у статті є рекламознавство, що містить рекламну діяльність як діяльність вузькоспеціалізованого характеру і рекламування як безпосередній результат такої діяльності. Зацікавленість цією темою обумовлена, по-перше, зверненням до раніше невивченого пласта лексики, який на сучасному етапі розвитку лінгвістичної науки є певним інтересом, оскільки затребуваний практично усіма стилями сучасної української мови, по-друге, – у міждисциплінарному підході до фактичного матеріалу, що відображає практику реального професійного спілкування. Отже, актуальність цього напрямку дослідження обумовлена: – невивченістю лексики та термінології рекламознавства як системи; – необхідністю вивчення термінологічного апарату рекламознавства як одного з розділів реклами в цілому; – дослідження умов використання лексики та термінології рекламознавства в процесі мовної діяльності. Необхідність дослідження цього пласта лексики визначається насамперед сформованістю рекламознавства як однієї із міждисциплінарних сфер науки, а також дедалі більшою професіоналізацією засобів спілкування та стрімким входженням лексики та термінології рекламознавства в різні стилі сучасної української мови. У роботі об’єктом є лексика та термінологія рекламознавства, що відрізняється неоднорідністю як за змістом, походженням, так і за експресивно-стилістичним забарвленням.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectлексикаru_RU
dc.subjectтермінологіяru_RU
dc.subjectтермінru_RU
dc.subjectлінгвістична наукаru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламознавствоru_RU
dc.subjectсфера рекламиru_RU
dc.titleCучасний стан формування української лексики та термінології рекламознавстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УМПІГ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шелепкова_стаття.pdf328,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.