Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32354
Назва: Cучасний стан формування української лексики та термінології рекламознавства
Автори: Шелепкова І. М.
Теми: лексика
термінологія
термін
лінгвістична наука
реклама
рекламознавство
сфера реклами
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Шелепкова І. М. Cучасний стан формування української лексики та термінології рекламознавства / І. М. Шелепкова // Науковий журнал «Молодий вчений». - Одеса : Вид-во «Молодий вчений», 2024. - № 3 (127). - С. 35 – 40.
Короткий огляд (реферат): Сфера рекламознавства – це складна система взаємодіючих між собою фізичних та юридичних осіб, яка починається з моменту усвідомлення необхідності рекламування товару (у широкому значенні слова) до моменту оцінки результатів рекламування та внесення корективів. Сферою вивчення та аналізу лексичних та термінологічних одиниць у статті є рекламознавство, що містить рекламну діяльність як діяльність вузькоспеціалізованого характеру і рекламування як безпосередній результат такої діяльності. Зацікавленість цією темою обумовлена, по-перше, зверненням до раніше невивченого пласта лексики, який на сучасному етапі розвитку лінгвістичної науки є певним інтересом, оскільки затребуваний практично усіма стилями сучасної української мови, по-друге, – у міждисциплінарному підході до фактичного матеріалу, що відображає практику реального професійного спілкування. Отже, актуальність цього напрямку дослідження обумовлена: – невивченістю лексики та термінології рекламознавства як системи; – необхідністю вивчення термінологічного апарату рекламознавства як одного з розділів реклами в цілому; – дослідження умов використання лексики та термінології рекламознавства в процесі мовної діяльності. Необхідність дослідження цього пласта лексики визначається насамперед сформованістю рекламознавства як однієї із міждисциплінарних сфер науки, а також дедалі більшою професіоналізацією засобів спілкування та стрімким входженням лексики та термінології рекламознавства в різні стилі сучасної української мови. У роботі об’єктом є лексика та термінологія рекламознавства, що відрізняється неоднорідністю як за змістом, походженням, так і за експресивно-стилістичним забарвленням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32354
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шелепкова_стаття.pdf328,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.