Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32486
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлексенко Я. І.-
dc.date.accessioned2024-05-11T16:31:48Z-
dc.date.available2024-05-11T16:31:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлексенко Я. І. Реклама у контексті естетичного дослідження / Я. І. Олексенко // Естетичні цінності сучасної людини / Міжнародний інтеграційний проект для студентів, магістрантів і аспірантів. Школа відкритого розуму. - Тернопіль – Кельце : Естетичні цінності сучасної людини, 2023. - С. 181-188.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32486-
dc.description.abstractМета автора - дослідити, як у рекламі передається естетично релевантна інформація, що здатна створювати та змінювати поведінкові мотивації великої кількості людей, які з власної волі здійснюють дії, що призводять до значних фінансових витрат. Предметом дослідження є також зміст інформації, що впливає на мотивацію людей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectестетична цінністьru_RU
dc.subjectрекламні повідомленняru_RU
dc.subjectестетика рекламиru_RU
dc.titleРеклама у контексті естетичного дослідженняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олексенко. Реклама у контексті естетичного дослідження. Текст.pdf1,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.