Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32486
Назва: Реклама у контексті естетичного дослідження
Автори: Олексенко Я. І.
Теми: естетична цінність
рекламні повідомлення
естетика реклами
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Олексенко Я. І. Реклама у контексті естетичного дослідження / Я. І. Олексенко // Естетичні цінності сучасної людини / Міжнародний інтеграційний проект для студентів, магістрантів і аспірантів. Школа відкритого розуму. - Тернопіль – Кельце : Естетичні цінності сучасної людини, 2023. - С. 181-188.
Короткий огляд (реферат): Мета автора - дослідити, як у рекламі передається естетично релевантна інформація, що здатна створювати та змінювати поведінкові мотивації великої кількості людей, які з власної волі здійснюють дії, що призводять до значних фінансових витрат. Предметом дослідження є також зміст інформації, що впливає на мотивацію людей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32486
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.