Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32564
Назва: Особливості розробки інтерфейсів для мобільних ігор
Автори: Хорошевська І. О.
Лапіна А. А.
Теми: дизайн
інтерфейс
мобільна гра
функціональність
ігрові компоненти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Хорошевська І. О. Особливості розробки інтерфейсів для мобільних ігор / І. О. Хорошевська, А. А. Лапіна // Таврійський науковий вісник. Серія: технічні науки. – 2023. - Вип 5. - С. 92–99.
Короткий огляд (реферат): У статті надається комплексний огляд основних аспектів розроблення інтерфейсів для мобільних ігор, зокрема наголошується на важливості дизайну та функціональності. Розглянуто ключові правила та принципи, що впливають на користувацький досвід та успішність ігор, такі як візуальна привабливість, використання жестів, внутрішньоігрові підказки, мінімізація зайвих складових та психологія гравців. Також у статті розглядають компоненти ігрового інтерфейсу, знання яких допомагає більш глибше зрозуміти структуру мобільних ігор та розробити якісний дизайн. Крім того, в рамках статті виділяються поширені помилки, яких дизайнери мобільних ігор повинні уникати, зокрема: занадто велика кількість різних стилів, неузгодженість між елементами дизайну, недооцінка важливості розміщення кнопок, поганий контраст та інше. Також, слід врахувати такий аспект, що те, що є інтуїтивно зрозумілим для дизайнера при розробленні інтерфейсу гри, може не відповідати сприйняттю гравців, бути їм незрозумілим. Тому треба вивчати свою цільову аудиторію та орієнтуватися на її сприйняття, а не на власні вподобання дизайнера. Наведені особливості допоможуть дизайнерам створювати більш привабливі та зрозумілі інтерфейси для мобільних ігор, які будуть сприяти покращенню загального ігрового досвіду гравців та збільшувати популярність ігор на ринку. Також, в статті наведено компоненти користувацького інтерфейсу ігор, які є важливою частиною ігрового додатку, що можна розглядати як основу для формування ігрового досвіду гравця. Розглянуто та наведено візуальний вигляд трьох типів компонентів, а саме: недієгетичних, дієгетичних та просторових компонентів. Важливо враховувати, що мобільні ігри є особливим жанром, де ефективний інтерфейс грає вирішальну роль у привабливості гри для користувачів та їхньому задоволенні від процесу гри. Матеріал даної статті може розглядатися, як джерело інформації для розробників інтерфейсів мобільних ігор, які прагнуть створювати успішні проєкти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32564
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.