Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32613
Назва: Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства
Автори: Рубан Д. М.
Теми: медіапродукт
цінності
вплив
українське суспільство
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Рубан Д. М. Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства / Д.М. Рубан, науковий керівник О.Г. Зима // Діджиталізація науки як виклик сьогодення: матеріали VI Міжнародної студентської наукової конференції, Суми, 3 травня, 2024 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга».— Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОСГруп», 2024. — С. 143-146.
Короткий огляд (реферат): Ця наукова стаття присвячена дослідженню впливу сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства. Зокрема, розглядаються механізми формування ціннісних уявлень через медійні формати та платформи. Аналізується вплив інформаційного простору на формування ціннісних орієнтацій українців, а також висвітлюється роль медіа у процесі визначення національного ідентитету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32613
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.