Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32616
Название: Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів)
Авторы: Гієвська Т. О.
Ключевые слова: соціальні мережі
мистецтво
мистецтво танцю
інстаграм
хореографія
суспільне ставлення
комунікація
вплив
культурний простір
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Гієвська Т. О. Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів) / Т. О. Гієвська, науковий керівник: Г. В. Старкова //Наука сьогодення: від досліджень до стратегічних рішень : матеріали VI Міжнародноїстудентської наукової конференції, Чернігів, 10 травня, 2024 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». - Вінниця. ТОВ «УКРЛОГОСГруп», 2024. - С. 210-211.
Краткий осмотр (реферат): Сучасна інтеграція медіа та інформаційних технологій у сферу мистецтва розширює можливості для комунікації та сприяє взаємодії з великими творами світової культури. Ця стаття пропонує аналіз впливу особистого акаунту в соцмережах на формування суспільного ставлення до мистецтва, зокрема до хореографії, з використанням прикладів інстаграм-сторінок видатних танцорів та хореографів. Робота виокремлює ключові аспекти використання соцмереж, такі як демонстрація творчості, спілкування з аудиторією та вплив на популярність мистецтва, та підкреслює їх значення у формуванні культурного простору сучасного суспільства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32616
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наукова публікація.pdf255,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.