Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32635
Название: Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторією
Авторы: Терещенко А. Є.
Ключевые слова: реклама
креатив
штамп
засоби комунікації
маніпуляції
Бернейс
поведінкові реакції
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Терещенко А. Є. Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторією / А. Є. Терещенко, науковий керівник : Г.В. Старкова // Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки : матеріали VI міжнародної студентської наукової конференції, 22 березня 2024 р. / Молодіжна наукова ліга. – Кременчук, 2024. - С. 126-127.
Краткий осмотр (реферат): Реклама є важливою частиною масової свідомості, хоча не зажди це результат чесної роботи маркетологів та рекламісті. Маніпуляція через рекламу вже не є чимось незвичайним, проте це суперечить основному принципу маркетингу — найповніше задовільнити потреби споживача. Тобто реклама завжди була невід’ємною частиною не лише для формування свідомості людей, вона є інструментом, який може змусити цілу націю змінити звички, набуті роками лише завдяки ідеям, які сподобаються аудиторії та будуть звучати як правда. Але не завжди ці ідеї користі для аудиторії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32635
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70-92-PB-127-128.pdf420,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.