Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32658
Назва: Про деякі труднощі у навчанні української мови в іноземній авдиторії
Автори: Архипенко Л. М.
Теми: українська мова як іноземна
іноземна авдиторія
китайські студенти
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Архипенко Л. М. Про деякі труднощі у навчанні української мови в іноземній авдиторії / Л. М. Архипенко // Інноваційні технології і методика викладання гуманітарних дисциплін: теорія і практика технічних закладів вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції з проблем вищої освіти і науки, 18 квітня 2024 р. - Харків: ХНАДУ, 2024. – С. 69-72.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про про деякі труднощі у навчанні української мови як іноземної, зокрема в китайській авдиторії студентів, які стикаються з певними проблемами, пов'язаними з освоєнням фонетики та граматики, адже граматика української мови доволі складна, особливо для китайських студентів: українська мова – флективна, а китайська – ізолююча, якій характерна відсутність словозміни, значущість порядку слів у реченні та слабкий розвиток службових частин мови. Для китайського студента на початку вивчення української мови слова не мають «значення», як у китайській мові, через те, що позбавлені образності ієрогліфів – «картинки» слова. Українську мову відносять до складних мов світу, наприклад, порівняно з мовою міжнародного спілкування – англійською. Фонетика української мови для китайських студентів залишається проблемною навіть за умови високого рівня оволодіння граматикою та лексикою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32658
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Архипенко_тези.pdf115,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.