Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32699
Название: Формування стратегії зовнішньоторговельних зв’язків підприємства
Авторы: Леонідов І. А.
Дзеніс О. О.
Ключевые слова: зовнішня торгівля
зовнішньоторговельні зв’язки підприємства
стратегія зовнішньоторговельних зв’язків
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Леонідов І. А. Формування стратегії зовнішньоторговельних зв’язків підприємства / І. А. Леонідов, науковий керівник: О. О. Дзеніс // Сучасна парадигма розвитку світової економіки: проблеми, виклики, перспективи: збірник матеріалів всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції, 12 квітня 2024 р. : тези допов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – С. 96-97.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто сутність і особливості формування зовнішньоторговельної стратегії розвитку підприємства; досліджено фактори впливу на формування стратегії зовнішньоторговельної діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32699
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзеніс-Леонідов.pdf6,49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.