Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32729
Назва: Аналіз ключових індикаторів ефективності маркетингової стратегії підприємств е-комерції
Автори: Гвоздицький В. С.
Хорешкова П. О.
Теми: маркетингова стратегія
ефективність
індикатор
е-комерція
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Гвоздицький В. С. Аналіз ключових індикаторів ефективності маркетингової стратегії підприємств е-комерції / В. С. Гвоздицький, П. О. Хорешкова // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. - 2024. [Електронний ресурс]
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу ключових показників, за допомогою яких можна оцінити ефективність маркетингової стратегії підприємств електронної комерції. Рекомендовано різні варіанти побудови економетричних моделей прогнозування й оцінки маркетингових індикаторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32729
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Гвоздицький Хорешкова іспр.pdf127,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.