Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32759
Назва: Стратегія просування персонального бренду через блог
Автори: Харченко Ю. О.
Теми: бренд
персональний бренд
блогінг
персональний блог
просування
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Харченко Ю. О. Стратегія просування персонального бренду через блог // Ю.О. Харченко, науковий керівник К.В. Ларіна / Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи : матеріали V Всеукраїнської студентської наукової конференція. / «Молодіжна наукова ліга». – Київ, 2024. - С. 123-124.
Короткий огляд (реферат): Автор ставить за мету дослідити, як за допомогою блогінгу можна просувати персональні бренди в соціальних мережах, розглядає етапи формування стратегії просування персонального бренду та необхідність генерації якісного контенту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32759
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ Харченко Юлія.pdf212,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.