Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32826
Назва: Стратегії та інструменти забезпечення прибутковості підприємства в умовах кризових явищ
Автори: Кравченко С. О.
Теми: криза
стратегія
криза
ефективність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кравченко С. О. Стратегії та інструменти забезпечення прибутковості підприємства в умовах кризових явищ / С. О. Кравченко // Сучасні проблеми гуманітарної науки і практики: філософський, психологічний та соціальний виміри : матеріали ІХ Міжнародної студентської науково-практичної конференції, 25 грудня 2023 р. : тези допов. – Київ, 2023. - С. 122-128.
Короткий огляд (реферат): Розкрито тему, того що підприємства стикаються з різноманітними кризовими ситуаціями, які можуть значно підвищити їхню прибутковість у сучасному бізнес- середовищі, яке відрізняється непередбачуваністю та динамічністю. Відповідно, для забезпечення стійкості та ефективності бізнесу під час кризи важливо розглянути тактику та ресурси. Кризові ситуації завжди входили до бізнес-середовища. Вони створюють нестабільність, яка може значно вплинути на прибутковість компанії, незалежно від того, чи це економічна рецесія, фінансова нестабільність чи інші зовнішні фактори.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32826
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.