Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Название: Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії
Авторы: Андрусик Є. В.
Ключевые слова: маркетинг
цифрова економіка
Data Science
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Андрусик Є. В. Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії / Є. В. Андрусик // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем XV. - 2024. [Електронний ресурс].
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено задачі управління маркетинговою діяльністю та методи Data Science, які використовуються для їхнього вирішення. Основну увагу приділено дослідженню переваг, недоліків та перспектив розвитку методів Data Science, що використовуються. Результати дослідження спрямовані на формування рекомендацій для оптимізації та покращення ефективності формування маркетингової стратегії компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Андрусик Є..pdf327,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.