Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32881
Название: Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємства
Авторы: Кінас І. О.
Вядрова Н. Г.
Ключевые слова: розвиток
підприємство
масштабування
стратегія
стратегія розвитку
дистрибуція
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Кінас І. О. Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємства / І.О. Кінас, Н. Г. Вядрова // Успіхи і досягнення у науці. - 2024. № 3(3). - Т. 2. - С. 160-170.
Краткий осмотр (реферат): Представлений матеріал демонструє як сучасні компанії можуть успішно масштабувати свій бізнес та які фактори впливають на успіх цього процесу; проведено дослідження різних підходів до масштабування бізнесу та їх ефективність в різних секторах та ринкових умовах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32881
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.