Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Назва: Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди
Автори: Саричева К.
Ус М.
Теми: тренд-форкастинг
методи прогнозування
мода
маркетинговий інструментарій
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Саричева К. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди [Електроний ресурс] / К. Саричева, М. Ус // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р. - Київ: КНЕУ, 2023. - С.35-37.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність форкастингу в сфері моди. Ідентифковані загрози для сфери передбачення трендів, особливо для більш вразливих маленьких агенцій. Підкреслено, що форкастинговим майданчикам і бюро слід формувати об’єднання або приєднуватись до просування так званого «slow fashion» (повільної моди) – уповільнення зміни трендів та акцентування важливості речей довготривалого вживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саричева К. Ус, М. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди.pdf273,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.