Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32930
Title: Особливості використання соціальних мереж у самонавчанні іноземних мов
Authors: Шумський О. Л.
Keywords: здобувачі вищої освіти
лінгвосамоосвітня діяльність
мережева освітня взаємодія
мережеві технології
самонавчання іноземних мов
Issue Date: 2024
Citation: Шумський О. Л. Особливості використання соціальних мереж у самонавчанні іноземних мов / О. Л. Шумський // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. - 2024. - Вип. 44. - С. 220–232.
Abstract: У роботі обґрунтовано, що у ХХІ столітті значне зростання ролі штучно створеного середовища спілкування в рамках особливої мережевої спільноти стало поштовхом для становлення нової парадигми навчальної діяльності, яка ґрунтується на ідеї масової співпраці, відкритості освітніх ресурсів та принципі організації взаємодії учасників у віртуальному просторі. Доведено, що багатофункціональність сучасних соціальних мереж дає змогу успішно інтегрувати їх у процес самонавчання іноземних мов. Встановлено, що мережева взаємодія є сучасною високоефективною інноваційною технологією, яка дозволяє значно розширити простір для лінгвосамоосвітньої діяльності завдяки співпраці, здійсненню міжособистісної віртуальної взаємодії, формуванню віртуального іншомовного комунікативного середовища. Окреслено основні характеристики мережевої освітньої взаємодії, які найбільш відповідають специфіці лінгвосамоосвітньої діяльності і сприяють ефективності її здійснення. Визначено переваги соціальних мереж, які дають змогу істотно підвищити рівень володіння іноземними мовами. Наведено приклади існуючих на сьогодні соціальних мереж, які не лише створюють відмінну платформу для розширення меж іншомовної самоосвіти, але й здатні забезпечити якісно новий рівень організації лінгвосамоосвітньої діяльності. Доведено, що за рахунок мережевої взаємодії здобувачі освіти отримують можливість одержати більш різноманітний спектр умов для розвитку та вибудовування індивідуальних траєкторій лінгвосамоосвітньої діяльності. Уточнено, що процес іншомовної підготовки має передбачати, окрім озброєння здобувачів вищої освіти відповідними знаннями та вміннями здійснювати будь-які види інформаційної діяльності, також і формування культури спілкування у віртуальному мережевому середовищі. Зроблено висновок про те, що використання широкого потенціалу соціальних мереж в іншомовному самонавчанні дозволяє вдосконалювати знання з іноземних мов та уможливлює ефективний розвиток умінь і навичок у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у визначенні педагогічних умов, які сприятимуть формуванню вмінь здобувачів вищої освіти створювати персональне лінгвосамоосвітнє середовище.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32930
Appears in Collections:Статті ( ІМтаМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_репозитарій_текст_стаття_Шумський.pdf248,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.