Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32956
Назва: Перспективи просування бізнесу через соціальні мережі
Автори: Єфанов Р. Є.
Теми: Медійний дискурс
соціальні мережі
стереотипи
реклама
новини
онлайн-платформи
критичне мислення
медіа репрезентація
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Єфанов Р. Є. Перспективи просування бізнесу через соціальні мережі / Р. Є. Єфанов // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : матеріали V Всеукраїнської студентської наукової конференції. - Тернопіль. “Молодіжна наукова ліга”, 2024 р. – С. 31-33.
Короткий огляд (реферат): Автор досліджує вплив медійного дискурсу на формування стереотипів у сучасному суспільстві. Розглядається роль соціальних мереж та онлайн-платформ у поширенні контенту, що може впливати на уявлення про різні соціальні групи. Окрема увага приділяється тому, як новини та реклама сприяють закріпленню стереотипів через використання певних образів і словесних оборотів. Дослідження підкреслює важливість розвитку критичного мислення та підтримки різноманітності в медіа репрезентації для боротьби з негативними стереотипами та побудови толерантного суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32956
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Єфанов Р.pdf378,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.