Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32957
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРовкова В. В.-
dc.date.accessioned2024-06-13T07:01:17Z-
dc.date.available2024-06-13T07:01:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРовкова В. В. Homo aestheticus XXI століття у соціальних мережах / В. В. Ровкова, науковий керівник: О. П. Просяник // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки : матеріали IV Всеукраїнської студентської наукової конференції, 15 березня 2024 р - Київ, 2024. – С. 104.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32957-
dc.description.abstractУ статті досліджується феномен "homo aestheticus" у контексті соціальних мереж XXI століття. З'ясовано, що соціальні мережі стали невід'ємною частиною нашого життя, і їх вплив на сучасну людину є надзвичайно значним. Особлива увага приділяється наповненню соціальних мереж контентом, пов'язаним з естетикою, що стає все більш популярним. Висвітлено історичні витоки поняття "homo aestheticus", що було введено в обіг у ХІХ столітті Мартіном Хайдеггером, який вважав, що естетика як окрема наука неможлива без зв'язку з мистецтвом. Сьогодні це поняття знайшло нове життя в контексті соціальних мереж, де естетичний контент стає центральним елементом самовираження користувачів. Проаналізовано, як сучасні користувачі розуміють та інтерпретують слово "естетика", використовуючи дані опитування, проведеного серед активних користувачів соціальних мереж. Виявлено, що слово "естетика" часто асоціюється з поняттями краси, гармонії, приємних візуальних відчуттів, та часто використовується у соціальних додатках таких як TikTok, Instagram, Facebook та Pinterest. Результати дослідження показали, що, незважаючи на різні інтерпретації, поняття "естетика" не втратило своєї актуальності. Висновок статті підкреслює, що сучасна естетика в соціальних мережах залишається неповторною та прекрасною, зберігаючи свої основні цінності, які були важливими ще століття тому. Сучасні соціальні мережі надають користувачам можливість відчути та поділитися естетичним досвідом, який сприяє їхньому натхненню та позитивному настрою.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjecthomo aestheticusru_RU
dc.subjectестетикаru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectестетичний контентru_RU
dc.subjectсамовираженняru_RU
dc.subjectцифрова культураru_RU
dc.titleHomo aestheticus XXI століття у соціальних мережахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HOMO AESTHETICUS XXI СТОЛІТТЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ.pdf310,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.