Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32985
Назва: Особливості архітектурної побудови та практичної реалізації мультимедійного навчального комплексу з дисципліни «Теорія кольору»
Автори: Бондар І. О.
Назарова С. О.
Теми: мультимедійний навчальний комплекс
теорія кольору
структурування навчального матеріалу
рівні
технологічні особливості
перевірка знань
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Бондар І. О. Особливості архітектурної побудови та практичної реалізації мультимедійного навчального комплексу з дисципліни «Теорія кольору» / І. О. Бондар, С. О. Назарова // Педагогічний дизайн засобів електронного навчання на робочому місці [Електронний ресурс] : монографія / В. С. Пономаренко, О. І. Пушкар, Т. Ю. Андрющенко [та ін.] ; за заг. ред. В.С. Пономаренка, О.І. Пушкаря. - Електрон. текстові дан. (19,5 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – С.112-139.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано рівні організації мультимедійного навчального комплексу з дисципліни «Теорія кольору». Докладно розглянуто структуру та змістовні складники кожного з рівнів. Розглянуто технологічні особливості організації процесу перевірки знань студентів з дисципліни «Теорія кольору».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32985
Розташовується у зібраннях:Монографії (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!_Розділ_монографії_2_3_Бондар_ІО_Назарова_СО_до_репозитарію.pdf2,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.