Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33014
Назва: Антикризове управління персоналом підприємства на засадах мотивації
Автори: Петренко О. О.
Мельник А. О.
Теми: мотивація
немонетарні види мотивації
підприємство
антикризове управління
персонал
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мельник А. О. Антикризове управління персоналом підприємства на засадах мотивації / А.О. Мельник, О.О. Петренко // Aктуальні проблеми інноваційної економіки та права. – 2024. - № 3. - C. 39-43.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах кризові явища актуалізували питання проблематики управління людськими ресурсами на всіх рів-нях. Значного впливу соціально-економічних трансформацій зазнали персонал підприємств. Тому важливого значення набуває грамотне і кваліфіковане управління персоналом. Мотивація співробітників є однією із важливих аспектів управління персо-налом, від якої залежить результативність діяльності підприємства. Наявність на підприємстві продуманої мотиваційної системи є суттєвою конкурентною перевагою, а її відсутність – негативно впливає на продуктивність праці та атмосферу в колективі підприємства. Метою публікації є оцінка теоретичних і методичних підходів до антикризового управління пер-соналом підприємницьких структур на засадах мотивації за сучасних умов невизначеності соціально-економічних процесів. У статті досліджуються сутність формування антикризового управління персоналом підприємницьких структур на засадах мотивації. Визначено сутнісне наповнення поняття «криза». Обґрунтовано підходи до дослідження трактувань понять «ан-тикризове управління», «управління персоналом», «мотивація». Визначені напрями формування системи мотивації, обґрун-товано процес мотивації, принципи мотивації, сутність поняття немонетарної мотивації, її види та характеристики. До-сліджено формування мотиваційної системи в умовах криз і невизначеності: підготовка, вивчення персоналу підприємства, аналіз мотиваційної системи конкурентів, опитування та анкетування працівників; інформування. За сучасних реалій кри-зові ситуації, які виникають на підприємстві, є унікальними та вимагають індивідуального підходу до їх вивчення та регулю-вання. При цьому ключову роль відіграє знання і вміння керівництва підприємства долати кризові ситуації, їх прогнозувати, запобігати та уникати. При виникненні кризових ситуацій необхідно внести грамотні і професійні корективи з урахуванням роботи персоналу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33014
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петренко О.О. Мельник А.О. Антикризове управління.pdf258,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.