Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33032
Назва: Фінансово-економічні аспекти формування цінової політики підприємства
Автори: Золотарьов С. В.
Шевченко В. А.
Теми: ціна
цінова політика
підприємство
стратегія
фінансова стратегія
якість продукції
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Золотарьов С. В. Фінансово-економічні аспекти формування цінової політики підприємства / С. В. Золотарьов, В. А. Шевченко // Управління розвитком. № 2 (192). – С. 68-74.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження у роботі є теоретичне обґрунтування та розробка рекомендацій щодо комплексного економічного обґрунтування цінової політики підприємства. Визначено зміст цінової політики, обґрунтовано роль і значення цінової політики в системі стратегічних планів підприємства. Узагальнено склад пріоритетів формування цінової політики підприємства. Визначено зміст зв’язків між положеннями цінової політики та фінансовою стратегією підприємства. Встановлено характер впливу параметрів чутливості споживачів до змін цінових факторів на фінансово-економічні аспекти формування цінової політики. Узагальнено особливості впливу взаємозв’язку параметрів ціни та якості продукції на формування цінової політики підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33032
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
золотарьов.pdf460,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.