Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33034
Title: Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств
Authors: Кравченко В. В.
Keywords: інтернет
бренд
інтернет-брендинг
туристичне підприємство
туроператор
інструментарій
інтернет-проект
Issue Date: 2018
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кравченко В. В. Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств / В. В. Кравченко // Управління розвитком. – № 2 (192). – С. 80-87.
Abstract: Обґрунтовано роль інтернет-брендингу в сучасному розвитку підприємств туристичної галузі. Визначено особливості та переваги просування інтернет-бренда. Аналіз останніх публікацій показав, що не всі сучасні методи були досліджені іншими вченими. Запропоновано використання сучасного інтернет-інструментарію для розробки та просування інтернет-проектів в діяльності туристичних підприємств. Проведено аналіз всіх платформ, способів і методів просування в Інтернеті. Сучасний інструментарій дозволяє швидко та якісно повідомити про свій бренд у мережі Інтернет. Виділено кращі варіанти просування туристичного підприємства та наведено конкретні приклади їх реалізації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33034
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кравченко.pdf434,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.