Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33059
Назва: Основи дослідження сукупного (агрегованого) ринку
Автори: Кім О. О.
Теми: розподіл доходів
ефективний попит
теорія загальної рівноваги агрегованого ринку
теорема рівноваги агрегованого ринку
схильність до споживання
модель агрегованого ринку
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Кім О. О. Основи дослідження сукупного (агрегованого) ринку / О. О. Кім // Управління розвитком. – № 1-2 (187-188). – С. 12-17.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено нагальну проблему аналізу розподілу доходів із точки зору формування ефективного сукупного попиту. Висунуто теорему рівноваги агрегованого ринку, яка свідчить про залежність між розподілом доходів серед групами споживачів із різною схильністю до споживання та відносним розміром сукупного попиту порівняно з сукупними доходами. У результаті аналізу моделі агрегованого ринку доведено, що розподіл доходів на користь груп споживачів із більшою схильністю до споживання призводить до збільшення сукупного попиту. Розподіл доходів на користь груп споживачів із меншою схильністю до споживання призводить до зменшення сукупного попиту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33059
Розташовується у зібраннях:№ 1-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кім.pdf704,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.