Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33180
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДемко М. Я.-
dc.contributor.authorЗіньцьо Ю. В.-
dc.date.accessioned2024-07-17T06:58:08Z-
dc.date.available2024-07-17T06:58:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДемко М. Я. Основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій банків / М. Я. Демко, Ю. В. Зіньцьо // Економіка розвитку. – № 3 (Т.19). – С. 44-50.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33180-
dc.description.abstractДосліджено питання сутності основних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності банків України. Запровадження їх в управлінні діяльністю банків України набуває актуальності в умовах сьогодення. Вплив таких факторів, як загострення конкуренції; проникнення на ринок України іноземних банків; розширення сфери діяльності банків зумовлюють пошук ефективних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій. Метою дослідження є обґрунтування і систематизація теоретично-методологічних підходів для застосування основних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій банків. Об’єктом дослідження є основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності банків. Теоретичним підґрунтям дослідження є теорії та маркетингові концепції науковців. Результати дослідження дозволили визначити суть понять “інструменти маркетингу”, “інструментарій”, “інструментарій маркетингових комунікацій”. Виокремлено основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій банків як найбільш ефективних інструментів у сучасних умовах ринку. Застосування їх займає важливу роль у формуванні позитивного іміджу банку. Розглянуто особливості застосування основних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів та надання банківських послуг.ru_RU
dc.language.isoUkraineru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectдіяльність банківru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectскладові комплексу маркетингуru_RU
dc.titleОсновні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій банківru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
демко.pdf193,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.